Friday, October 20, 2017

Politia, sariti!

Nu cred ca isi poate imagina nimeni ce e la gura mea in acest moment. Sa incep insa cu inceputul. Eu locuiesc acum in zona Copou, din Iasi, langa o strada unde circula toate masinile ce se indreapta catre vama Sculeni. Bun, exista un cretin/idiot/psihopat cu o masina neagra care merge pe aici cu o viteza de nu ai timp sa vezi numarul de inmatriculare, nici macar sigla masinii. Acum 3 luni, in intersectie, era chiar sa ma ia pe capota, deoarece exista doar o banda de 1 m de trotuar (daca se pot numi asa pietroaiele) care, bineinteles, este ocupat de masini parcate. Asa ca omul nu poate merge linistit spre casa, deoarece nu are trotuar. Colac peste pupaza, mai trec si cretini cu 200 km/h. Astazi, a 4-a oara cand am vazut acest individ, ma hotarasc sa sun la 112. Madam, cu un glas nazal: “Care este urgenta dvs.?” Eu: “Un individ trece cu o masina neagra, pe strada cutare, cu viteza cutare etc” Madam:  “Un moment sa va dau legatura cu politia.” Politaiul plictisit, l-am deranjat de la somn probabil: “Da doamna!” Eu ii explic pe larg situatia. Politaiul: “Dati-mi va rog numarul de inmatriculare.” Eu: “Dom’le nu intelegeti ca nu am avut timp sa-l iau?” Idiotul: “Atunci sa-l luati!” Eu: “Cand domnule ca doar asta nu sta la mine in curte?” Politaiul: “Cu alta ocazie, doamna!” Eu: “Cu alta ocazie cand nu mai rateaza, poate reuseste sa dea peste mine, ori altcineva nu?” Politaiul: “La revedere!” Se lasa linistea, se aude acel sunet predestinat al telefonului inchis in nas, eu imi vad mai departe de viata, poate poate reuseste sa rateze fiintele vii  acel vitezoman. Politaiul isi vede mai departe de somnul de frumusete. Dormi in pace, tara politai te face! Eminescu trebuia sa faca sarmanul o poezie despre prostii cu functie care dorm, nu despre somnoroase pasarele. Stimati romani, mergeti linistiti pe strada, ca politia ne vegheaza!!! 47.170151 27.583549

No comments:

Post a Comment